niedziela, 10 lutego 2013

Prolog



Rozpędziłem auto do stu czterdziestu kilometrów na godzinę. Nie śpieszyło mi się nigdzie wręcz przeciwnie, ale nie potrafiłem spokojnie jeździć. Wolna jazda – to było nie w moim stylu. Zatrzymując się na światłach otworzyłem okno a do samochodu momentalnie wpadł ciepły powiew wiatru. Dałem głośniej muzykę, spojrzałem na zegarek, po czym ruszyłem w dalszą drogę, która miała zawieźć mnie do szkoły. Był to mój pierwszy dzień edukacji w tej pięknej placówce. Miałem nadzieję, że dzisiejszego dnia przemknę niezauważony, nikt się do mnie nie doczepi i nie będzie szukał na siłę problemu. Ale w życiu nie pomyślałbym, że to wszystko potoczy się tak…



~*~ 

Osoby, które chcą być powiadamiane o nowych rozdziałach proszę o zostawienie swojego numeru GG lub nicku na twitterze :)
Mam nadzieję, że opowiadanie przypadnie Wam do gustu.

6 komentarzy:

  1. Ciekawe jak sie potoczy D: Krótki prolog, ale to w koncu jest prolog a nie rozdział hah. Czekam na pierwszy chapter ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie sie zaczyna czekam na nn!!! 3609021

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na nn
    powiadamiaj mnie na TT : @meetmetwotimes

    OdpowiedzUsuń